torsdag 30 april 2009

Prioritera Det Som Skall...



Jag har en kraftig besluts ångest som bara inte ger sig!!! Morgonen dagen var tidigare bestämt att vi skulle sitta hos mig å förfesta innan vi går ut( detta innan vi visste hur vädret skulle bli) Idag har jag pratat med två olika som båda säger att de vill ha en grillning hos dem, sedan att man sitter inne å förfestar..........jag vet inte vart jag vill gå!!

Det ena är en grupp kompisar jag föredrar att hänga med, de andra är en grupp kompisar jag dör av skratt av när man e med dem..plus att de flesta hamnar i R kompisar radar!!USSSH!!

Gårdagen spenderade jag på gymmat, till å börja med...där jag typ inte gjorde annat än att gå runt i själva gymmat å titta på alla STORA redskap...Herru gud!!!! Sedan gjorde jag klart ett flertal ärenden i stan:) Skulle egentligen träffa kelly å gruppen på en fika, men resultatet blev inte så bra..

Väntade in R som skulle av jobbet, åt på beefhouse åter igen( har varit där i tre dagar i sträck nu haha) Sedan blev det bara att vi åkte till ett ställe som heter Queen där vi mötte upp Adde å hennes tjekompis.......där satt vi bara å hade världens kul haha:)

Idag blir det tandläkare ja...något agnes totalt avskyr men måste göra!! Det är så äckligt men ett måste precis som alla dem fyra stycken vaccinationer jag tog i onsdags inför resan hahah:)Nu känner man sig helt skyddad mot alla sortes sjukdommar hahha.......om bara det fanns vaccin mot killar:)

När jag tänker på det noga...kommer jag ändå inte kunna käka kött...så vad är meningen med att stressa upp sig om grillningen???Till detta trottsar jag båda grupper genom att jobba hela helgen, fast de inte har någon aning om det hahahha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar