måndag 27 april 2009

Något Händer Otto!!!

Du vet när man får den betalnings avin från gymmet å det står 374 kr att betala...vaknar man till!!
Nu ska det tränas fy fan..........Det roliga är att jag har haft den tränings kortet ett tag nu och inte riktigt orkat ta mig till gymmet:(Men tro fan att jag ska träna nu när man inser att fakturan kommer direkt hem till brevlådan...tro fan det!!

På min lediga dag idag, ska jag klura ut vart gymmet verkligen ligger!! Sen ska jag se till att skaffa ett schema för min träning!!!

Ska träffa kelly sedan i stan o R eftersom att den smarta människan gav sig av med mina nycklar istället för hans egna nycklar till jobbet idag..........så nu får han helt enkelt jobba med sina egna kläder hahha:)neee taskig jag e!!

//TRÄNA IT IS...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar