fredag 17 april 2009

Let The Sun Shine On You...


Här har trötter precis kommit hem från vad som man skulle kunna skratta åt om jag berättar att jag bara varit ute i en å en halv timme om inte två hahahha:)Jag blir så trött på mig själv nu när det är varmt och lätt som det verkar låter jag det gå ut över dem som befinner sig närmast mig hahaha:)

Hittade dock inga skor i stan idag, men är på jakt...har tröttnat lite på nelly.com nu när jag märker att 70% av mina skor i hallen bara kommer därifrån:(Dags för variation tycker ja:)
R tycker inte om att jag köper mer skor, för han påstår att jag kommer snart ta över hans garderob hemma pga att jag inte kommer att ha plats vilket e sant hahaha...so very tru hun:)
Dock får jag smink från honom istället, som en lättnad att jag inte hittade skor!!!
Beställde smink märklet sheer cover, för att många tjötar så mycket om den...så nu har jag beställt och ska testa den:) Jag är mycket av en smink människa, men jag använder det mest bara när jag ska ut...annars blir det ofta lite foundation, rouge å mascara and am done...

Sheer cover, mineral smink för 599 kr...dock kommer den om typ 14 dagar, typiskt nätprodukter!!!

Älsklingen ligger nu å nannar så djup, jag har en sådan längtan av att hoppa på honom men nej...ska nog låta bli...jag menar,vart tror jag att mina skor kommer ifrån om han inte jobbar hahaha:)loves it...loves him:)
Har hakat på tränden av att inte bry mig om träning för just ikväll...tycker inte att det borde vara så fel...inte för att jag vanligtvist tar mig den tiden å tränar överhuvudtaget hahha:)Min ab-tronics gör sitt bästa...det gör jag med hihi


Mums...det ska bli gott när jag sitter å myser med 90210 på datan:)

Dagens outfit
byxor: Svarta tights byxor från nelly.com
Skor: Svart-bruna höga sandaler från nelly.com
Väska: stor svart från H&M
Accesoarer: Svarta solglas ögon, vet inte varifrån
Topp: Ett knall gult linne från bikbok

1 kommentar:

  1. "chongas" hahah du får mig alltid att brusta ut i skratt varje gång jag hörde det ordet ffrån dig. HAHAHAH

    SvaraRadera