tisdag 21 april 2009

Tisdag Idag...



Vaknade för ett bra tag sen, har bloggat sedan dess!Dagen består av ilska i stora mängder för mig idag, efter man läst tidningen! Jag är så besviken, besviken på människan och omvärlden i helhet...tyvärr, men det är sant:(

Som vanligt gick jag upp kl sex , då älsklingen ge sig av till jobbet...inte minst sagt med en puss...annars får jag gå upp å låsa dörren haha:) Hat suttit å gjort klart ett arbete som skall redovisas den 5:) Så jag känner mig duktigt idag ja...

Gårdagen spenderade jag, efter skolan hos Kelly som hjälpte mig lite med arbetet...sen träffade jag älsklingen för att sedan åka hem tillsammans:)
Kvällens aktivitet blev filmen "fast and furious"...inget jag tycker om men klarade av att vakna till mot slutet iallafall haha:)

Nu blir det lite frukost och några samtal eller mess för att störa alla som inte är lediga idag haha:) Funderar på lite gröt...eller ägg??Vet inte..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar