lördag 4 april 2009

Oooops...




Skickade precis iväg ett mess jag vet att jag sent kommer att ångra...hatar hatar hatar när jag gör sådant som jag oftast inte kan ta tillbaka pga min stolthet fy fan!!!

Alltså ibland undrar jag om jag verkligen inte borde ligga inne tillsammans med vissa av mina patienter......dum dum dum!!Ohh...sån där ångest över mess händer mig ofta..och så sant som det är , är de oftast skickade till fel människa!!!jag hatar hatar och hatar detta agnes usssh!!!!!


Bara få timmar kvar tills man rapporterar nattens händelser till morgon personalen och sitter på bussen hem...som oftast är packad med folk som varit ute och det stinker så mycket att man mår illa.......kan min morgon bara vara bättre än detta!!!! Dags för mig att läsa den såkallade bibeln för att se över reglerna om vad man får å inte får göra:(

Ska liva upp mig med att slänga i mig lite spaghetti å köttfärsås nu tidigt på morgonen, mest för att man inte orkar äta sedan när man kommer hem och för att jag faktiskt har retunierat mitt ätande...duktig som jag är äter middag vid sju innan jobbet å sitter med en morots påse runt halsen hela natten ut under arbets passen...dock måste det bli riktigt med mat innan man åker hem för att kunna ha något i magen tills man vaknar vid fyra på eftermiddagen igen:)mums

Spaghetti med kötfärsås och avokado bredvid känns alltid nyttigt:)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar