onsdag 29 april 2009

Get A Grip...

Blir väckt av att det står en unge å skriker efter sin mamma från min balkong...fan att det ska vara så varmt att man inte kan ha den stängd nu!!! Rullar runt ett tag i sägen, men inser snart att jag inte kommer att kunna fortsätta med sömnen:( Ett sms från Kelly väcker mig med " Lycka till på tentan" och jag frågar migsjälv om det är något jag har missat!! TENTA!! Nej...hon hade tagit fel på dagen haha:)Där blev man allt paff!!

I vardagsrummet kommer jag på att syrran hade med sig en tjejkompis som sov äver inat, springer då tillbaka för att klä på mig:) Nu Nu måste ta en tit på goggle om jag kan boka in mig på något pass idag på gymet.......

Har nu suttit framför datan ett tag nu, inget gjort..ingen frukost trotts att syrran frågae om jag ville ha:(SUCK!

Ska försöka äte lite... å sedan ta tag i detta med gymmet igen:) Idag måste jag verkligen förbi å lägga fram mitt tränings schema...annars ryker beach 2009 för mig!!!Solen skiner.....allt jag vill är att åka in till stan, åka in till stan å shoppa!!trotts att jag vet att jag inte borde!!!USCHHHHH

NEJ NU FÅR JAG FAN GE MIG!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar