lördag 2 maj 2009

Work And No Play...

Jag är inte direkt på topp just nu ska jag medela dig:( Dagens uppgifter var tuffa!!!Började med att man får ett rycka upp mess från kelly, där hon påminner mig om att hennes familj skulle flytta idag( Detta visste jag redan för hur länge som helst...bara glömt av det) Dags att stiga upp, ringer R där han också blir väckt av mitt samtal och trodde att något hade hänt med tanke på att det var så tidigt på morgonen hahah:)

Han är ju den pigga av oss två , och så sov han dessutom hemma så han befann sig närmare kellys famij än vad b¨åde jag å kelly va:( Så han åker iallafall iväg till dem å börjar hjälpa till med flytten, själv sprang man lite halv psykad i lägenheten å försökte göra allt för att hinna med direkt bussen in till stan.....vilket inte fans pga en röd dag!!!GRARRRRRRRRR

Flytten gick bra, men gud vad vi var hungriga hahha:)Åkte till kellish lägenhet direkt efter flytten eftersom att vi hade så bråttom:)Grillningen var bestämt hos Krille( kellys kille) och jag skulle då dra en sväng med R till alex som också hade grillning hos sig i svartedalen:)Kul skulle jag vilja säga men det var inte direkt det jag förväntade mig....sorry, så man plockar ihop helt argt å åker till Krille istället!! R var så arg för att jag inte ville umgås med honom, med just då sket jag faktiskt i om jag ska vara ärlig!!

Nu befinner jag mig på jobbet.helt uttråkad och extremt trött!! Har inte fått sova och får inte eller kan inte dra ut å festa med resten av folket ikväll...synd(but i gats to gets me some money)Har köpt en hel del redbull nu som jag ska ha i natt och imorn natt och trösta migsjälv med hehhe:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar