lördag 4 april 2009

Jag är inte okej, du är inte okej och det är okej??


"Den kärlek som har uppstått plötsligt tar den längsta tiden att bota" Har en vis människa sagt, är det då mitt problem?

Jag rusar alltid fram till olika svar på mina problem, jag vet alltid vad lösningen är men denna veckan kan ha kärt mig en läxa jag sent vill glömma!!!
Jag är en fanticerare, har alltid varit det och kommer alltid att vara det....mitt hjärta gråter, men jag ser inte tår droppar och jag verkar verkligen leta efter dem!!

Jag befinner mig i en av världens bästa förhållanden, en underbar och fatastisk person, men mina tankar rullar alltid iväg mot någon annan...varför??
Jag trodde att jag hade blivit av med dig, jag trodde att jag inte kände något för dig, jag trodde att jag aldrig ville någonsin mer se dig......nu vet jag inte riktigt!

Mitt hjärta säger stoppa det jag har nu, lös problemet som kliar mig!Min hjärna säger dock tvärtom!!! Jag vill inget annat än att vrida tillbaka tiden till just den dagen jag träffade dig, men då inser jag att jag måste gå förbi det jag har i nuet´..varför??

Jag har lagt upp det negativa med att vara med dig och ändå fokuserar jag på det positiva med dig...jag känner mig inlåst i något jag inte själv kan förklara!Jag känner mig elak mot någon jag aldrig skulle kunna tänka mig att såra, jag känner mig så låst att om jag inte hade slängt iväg messet igår till dig vet jag inte vad jag hade tänkt på idag...

Bara tanken av att vakna brevid någon som jag lärt mig att tycka om så mycket på sistonne kväver mig, tanken av att du finns i mina tankar under denna tiden dödar mig!! När jag ser dig vill jag ha dig, men när jag har dig växer ångesten av att aldrig vilja veta av dig så starkt att jag hatar migsjälv!!!Varför gör du så mot mig, varför??
Mina tårar rinner inte för R när vi grälar , utan minnen från vad du gjort mot mitt hjärta svämmar över och blir anledningen till att jag inte kan sluta gråta!!Trots detta tänker jag på dig dag in å dag ut.....hur dum är inte jag egentligen???

Jag befinner mig i ett förhållande jag alltid drömt om, men du saknas i bilden!Skulle vilja ta all personlighet från R och placera det i dig, skulle ta all ärlighet och respekt från R och placera det i dig om jag kunde.....men nej!

Jag vet ärligt inte vad jag ska göra, jag vet ärligt inte var jag befinner mig i det hela!!Jag vill bara ha ett svar eller tecken från någon som visar mig vilket håll jag ska ta, vilken hjärta jag ska ta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar