lördag 4 april 2009

Natt Pass...

Har gått ett par timmar nu på jobbet, nu sitter man å väntar in CIS Maimi...älskar den!!



Trots att jag är trött verkar jag väldigt pigg enligt mina arbets kamrater...jag jobbar konstant eller så befinner jag mig i skolan. Dock tar detta stryk mot mina vänner, frågor om varför jag aldrig svarar, varför jag inte vill ut och varför jag alltid är så upptagen har blivit så mångfalldiga att jag inte ens orkar ge ett svar!!Är man en sann kompis, ska man förstå mig och fatta att jag har ett ansvar(min lägenhet att ta hand om) och nu när jag går iskolan å CNS inte sitter så bekämt på kontot, måste jag hitta andra utväg!!!Då blir det inget annat än att priritera jobbet...sorry tjejer!!!

Har varit å gjort mina ronder för natten och ska snart ta en till innan morgonkvistet...något jag älskar men hatar när allt tar så långt tid...suck!!Jag älskar det jag gör och blir förvånad över hur mycket tålamod jag egentligen har nu när jag jobbar....kan det ha med sjuksköterske utbildningen å göra???Hmm

Satte mig ner för att försöka gå igenom nervsystemet igen, men den iden var inte så bra eftersom att jag jäspade tre gånger innan jag hann öppna boken...slut med det, jag ger det nog ett försök igen imorn natt:)

Jag har också insett att jag är nog inte mycket av en "ute människa" längre...jag avskyr allt som rör sig utanför min lägenhet, stan och i hela göteborg!!! Jag föredrar att stanna hemma och plugga istället för att gå ut å mingla som jag gjorde rätt mycket ett tag........


Lat skulle många av mina vänner säga att jag är men i den fronten känner jag bara inte för att klä upp mig extremt för att sedan supa å sist men inte minst alltid springa på någon man avskyr men smilar mot ändå...då är kvällen förstörd, vad är då meningen??


Tio min kvar till mitt program...gotta go!!! Nu ser jag en patient som e ute å springer.....suck!!


//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar