torsdag 23 april 2009

Jobbar, Sliter Och Vill Sova!!!

Opportunity...road to sucess!! Har nu varit på jobbet i typ 6 timmar...bara 4 timmar kavr, sedan får jag åka hem...hem till min sköna stora säng, hem till mig!!hahaha
Men mycket har jag fått gjort inatt, trotts att det varit lite mycket med patienterna:) Ibland tackar jag gur för att de får hamna hos oss...annars vet man fan inte hur de hade klarat sig... well well well
Tryckte i mig red bull som bara den, hann plugga klart å gå igenom nervsystemet lagom nog till nästa tentamen....nu behöver jag inte koncentrera mig på det :)

Strax blir det medicin utdelningar...usssh känns så fel att väcka någon mitt i natten för att ge dem mediciner... men men men, sen ska jag nog lika gärna gå igenom cirkulations systemet innan jag åker hem...då slipper jag plugga imorn hihi:)

Imorn kommer tjejerna till mig...efter jag vaknat då!!Middag ska lagas o mysa, skvallra och ätas ska det göras innan jag beger mig till jobbet igen kl nio:)

Du har ingen aning om hur mycket plugg man kan får gjort under en natt,
Uppskattar min enrgi nivå till max,
Ska nog fundera på att börja ta tag i detta med körkortet på detta viset...
Då kanske jag inte blir så uttråkad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar