fredag 17 april 2009

God morgon...


Då var det dags igen... vaknade som jag ofta gör med en studs rakt ner på golvet, slår upp ögonen och inser att kl e sju!! Det var älsklingen som stängt dörren...hörde fan inte att han hade gått upp!! Försöker memorera vart jag befinner mig eftersom att det kändes som att där jag låg på golvet hade hur mycket plats som helst... nu vet jag, jag e fortfarande hos älsklingen....hemma brukar det inte finnas den platsen för sitt möjligheter bredvid sängen hahah...Det är morgon!!

Nu kommer jag ihåg drömmen, det som alltid får mig att sova:)Tanken på att älsklingen ibland kan säga såna saker förvånar mig hahha, redan har han bestämt namn till våra barn å sådant hahaha:)Att jag ska få barn nu e inte något jag ens vill ta upp, för det är utom frågan tyvärr!!!jag är inte den typen som skaffar mig en unge för att de e söta...jag hatar egentligen ungar men älskar R´s brors barn och hans syrras ungar som fan hahaha, de e so roliga å söta att man dör:)
Gåradgen satt vi barnvakt med Bella, älsklingens brors dotter o kollade på någon barn film...hahha stackarn satt å kollade på den helt själv för att ag å R hade somnat i soffan hahaha:)

Jag har på sistone varit väldigt trött, ont överallt och grinig som bara den!! Man vet ju att röda veckan påverkar folk mycket., men det har nog blivit lite extremt för mig känner jag:( Huvudvärken pgv av min visdoms tand som växer, gör inte saker å ting lättare direkt!!!

Sitter nu med en kopp med nyponsoppa, en macka och Rihanas musik i bakgrunden...om bara varje morgon kunde börja med henne haha:)Sitter o tänker, tänker på vad det är jag ska ha gjort idag för skolan...men det gjordes redan igår så idag får ma väl antagligen slappa lite vilket känns väldigt skönt:) Jag är alltså duktig om man säger så haha:)

Dagen blir nog ganska sval för mig del!! En sväng till syrrans jobb blir dagens höjdpunk för mig hihi:)Tänkte väl att idag när man fått stå ut med all huvudvärk o tandvärk från a till ö kunde jag väl få slänga i mig hamburgare va!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar