torsdag 23 april 2009

A Promise To Me...Made By Me...


Jag gav ditt mitt hjärtat jag alltid gått runt å bärt på i min hand,
Du återlämnade den i inget annt än flera bitar,
Det tog mig år om inte mer att sätta ihop det du tog isär,
Nu är jag kanske dum nog, för jag har åter gett den till någon annan...R
Men glad...
Glad för att R tog emot den med försiktighet,
Han behandlar den som den är sin egen,
Han respekterar den mer än vad man kan ana,
Han älskar den högst av allt!!
Jag är glad...
Men rädd, rädd för skicket den kommer att lämnas tillbaka i,
Rädd för känsligheten den har kvar,
Rädd för hur jag någonsin kommer att kunna återställa den,
Och ge den i en hel skikt till en annan...
Du kom, du fick, du tog, du kastade
Jag gav, jag fick ta emot den i flera delar, jag återställde den
Nu är den din R...
Precis som du alltid säger, "Jag älskar dig högst"

Ta Väl Hand Om Den R...

Det Är Verkligen Mitt Allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar