fredag 24 april 2009

Fredag Idag...

Fredagen, dagen då de flesta redan har planerat hur helgen skall se ut, vad som skall göras, vem som ska ringas, och vart man skall hamna!!

Själv ska jag shoppa........och det älskar jag!! Men först måste jag nog hem och sova lite efter nattpasset.......så hamnar jag nog ute på stan vid den tiden då alla tröttnat å e på väg hemmåt:)loves it.. När jag säger shoppa vill jag inte få det att låte som ett helt varuhus...nej jag e på jakt efter en klänning!!Sen skall man spara resten till Cabo Verde resan:):)
Mitt sminka har kommit, det skall hämtas:) Har inte träffat R på två dagar, känns lite tråkigt:(Imorn skall vi umgås, imorn skall vi shoppa, imorn skall vi äta mat....alltså på min favo restaurang BEEF HOUSE!!!

Man kan döda för köttet som serveras här...
vattnas redan i munnen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar