fredag 24 april 2009

Teasures I Behold...

Nu skall Otto analysera...så där äckligt analysera mig själv, ransaka mig själv som de smarta säger!!
Otto är en förrvirrad men smart individ, konstant förvirrad, konstant ute å cyklar ,konstant i många tankar å funderingar!

Som personer jag väldigt snäll av mig...enligt mig själdå va!Jag har nog en tendens av att avgränsa folk å placera dem i "mur konturer" runt om mig...där de närmaste hamnar i muren närmast mig och de andra lite utspritt...dock är sanningen att befinner man sig inte någonstan inom den muren kan det gå lite fel!

Att missuppfatta mig är väldigt lätt med tanken på ironin som bara finns inom mig. Jag är ironisk när jag inte tycker om en människa, känner en människa eller rent av hatar en människa!

Att jag hatar finns inom mig, men inget jag stolt visar upp....förrutom till den enda personen som jag skrivit om i bloggen!! Jag känner igen mig i många personer, men som jag är tror jag inte det existerar en annan...inte ens min tvilling:)
Jag vet....EGO TRIPPEN togöver där:)

Galna Otto träder fram enbart med sprit, lugna Otto dyker upp blans sällskap hon inte har någon aning om, förvirrade Otto finns hela tiden, Arga Otto..ja, arga otto existerar inte ännu, men kan plötsligt visa sig i obekväma situationer tyvär!!

Att vissa upfattar mig som rent av elak är ingen nyhet.....jag visar aldrig enn jag tycker om eller hata en människa, man känner bara av den när jag är på plats!! Vanligtvist är jag väldigt energisk o glad av mig men ofta grinar jag till mig och då är det inte ett tillfälle att prata!!



Otto...en helt genom god människa??
Hemligheten är att jag har varit hos många såna där personer såm anses vara psykologer, men tydligen kan ingen ge mig en diagnos...därför tror jag automatiskt att jag är genomgod:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar