måndag 27 april 2009

Dunder Helg:)



Fredage: Jag ska berätta om att jag var på jakt efter min klänning med älsklingen och jag hittade den, sitta storleken för mig...sista plagget.finns inget skönare:)Det var så jävlar trångt i stan att man inte ens ville vara kvar, men efter min klänning så åkte jag å älkling hem....


Kvällen avslutades med latione festen i Wieselgren, där vi hade sååå jävkar roligt med hans familj å vänner:)hahah Med min snygga klänningen, fick jag absoult dem komplimangerna jag ville hahhaha:)Eftersom att man alltid spelar fin framför ens föräldrar, bestämde jag å R att inte dricka allt för mycket å istället föröka ha kul hahaha:)Efter det blev det ju inte så lyckat för vi båda hamnade på Rio till sist...där vi shottade som bara den haha:)Hade inte bett om en mer lyckad kväll fan:)




CDC LIBERTAD uppträdde på festen...hittade dock inga fina från kvällen...


Lördag: Vaknade upp med stans bakfylla å sneglade på R som inte såg ut att må så prima heller hahah:)Stackarn...gick upp å fixade fyra stycken alvedon till oss båda!!! Vi kom hem rätt sent igår å glömde av att idag...jag idag skulle vi ju möta upp tjejerna å äta:)

Som turen alltid ligger på min sida...när jag e bakis, avbokade både kelly å kicki( de skulle fixa för en INTI fest)Därför beslöt jag å R för att istället möta upp Nattis å åt på beef house.......ska ska säga att det smakade...och det smakade gott!!


Dagen slutade upp på slottskogen........så fint väder( trotts att d blåste lite) Där gick jag i min nyinköpta leopard korta kjol å vitt linne plus mina kill klack haha.. men skulle verkligen tro att jag var på väg ut, men det var mysigt!!

Mötte upp Rs kusin å hans flickvän, efter att jag o nattis båda tjötat om att vi vill sitta ner å äta glass:)Den var goood!!!

De var så mycket folk i slottskogen va......vi hamnde brevid ett helt gäng med punkare som spelade sådär döds musik hahaha:)Träffade på Edgar, krille å gänget som hade vart ute å grillat:)

Dunder helg ska jag säga...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar