söndag 19 april 2009

Vad Tror Du Om Mig Egentligen...


Vaknade nyss för en stund sedan...du vet när man bara slänger sig upp ur sängen!! Sneglade till min vänster där älsklingen låg...sov så sött, ne jag ska upp!Jag orkar inte sova mer...plus vi skulle ju bara ta en sån där power napp som man brukar kalla det nu är kl över sju för guds skull!!

Lite trött staplar man sig upp och ja.........jag som slutade röka tror att jag måste verkligen ha en cigg nu!!!!Snart blir det mys fika med våfflor, jordgubbar med grädde å sylt...mums kan det vara mycket bättre???

Morgondagen ser jag lite mörkt på, vet inte vad det blir för väder, vet inte hur presentationen kommer att gå...men som sagt hoppas man alltid på det bästa:)
Från dagens tablå, har jag lärt mig att jag ska totalt sluta upp med att lyssna på syrrandet runt omkring mig!!Jag är trött och vi är båda trötta på allt!!!

Jag önskade dig lycka till i livet, Vet inte riktigt vad mer du vill att jag ska säga, Att du ibland sjunker så lågt för att såra mig, Rör mig inte i ryggen ett dugg... "Jag är inte personen som har mycket i garderoben, som plötsligt dyker fram"

Ikväll blir det en film som vanligt...har blivit en söndags vana nu haha:)skulle egentligen gått en power walk med Nattis, dock orkar jag inte tyvärr gumman...syns på tåget imorn:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar