torsdag 16 april 2009

Iwas Made To Come Over Anything:)




Vädret kan nog inte bli bättre som sagt...man har längtat å längtat efter skönare väder, men har inte riktigt vågat hoppas på att det skulle vara nu...ja nu skiner solen:)
Med lite kizomba musik i bakgrund, steg jag upp som en tupp idag:)Nöjd med tenta resultatet och livet kan inte vara bättre!!
Pluggat ihjäl mig för måndagens presentation av " sinnen" något jag absolut inte trodde skulle vara så svårt att klottra ned:( Ganska tråkigt...men vad måste jag göra för att bli den jag redan vet att jag ska bli???


Precis hoppat ut från duschen och garanterat glad:)Proppade i mig en popcorn påse till frukost medan man gjorde klart arbetet....nu ska jag ge mig av!Ge mig av till stan med loverboy å titta till efter skor som han lovade mig hihi:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar