fredag 3 april 2009

Now What...




Jag är uttorkad!!
Totallt nedkörd psyskist, fysiskt och på alla andra möjliga sätt som går att beskriva!!!
Hittan är det skol arbete som skall redovisas,pluggas på och snart sparkas man ut i den förbannade praktiken igen där allt slit åter igen tömmer energin!!
Dittan ser man att kontot ligger på noll...och dags att jobba!!Dum som jag är jobbar jag natt...så där försvinner mitt annars normala livstillstånd...jag är trött!!!



Allt ser så jävlar löjligt lätt ut för vissa men jag är uttömd på all energi som går att ha i kroppen....ändå fortsätter jag!!!
Jag vet att jag är en annars så stark person vanligen, men just nu rasar allt....det rasar uppifrån på väg ner och jag verkar inte kunna röra mig ut fläcken!!!
Trots detta känner jag att jag inte vill eller hinner bromsar....jag är på god väg med livet!!


Snart är det dags för ännu ett natt pass på jobbet, där jag är glad att de flesta patienterna är nöjda och ligger skönt i sina sängar....där känner jag att jag kan sitta å plugga ut:)

Jag är glad men jag är trött!!!







//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar