tisdag 31 mars 2009

MissinterPretation Of Me...



Jag saknar...Jag saknar att bara sitta och vara jag! Att man inte alltid behöver gå runt bärande på en fasad som gör att alla runt omkring en bildar en uppfattning som ibland inte stämmer!!
Varför är det så svårt?

Tiden då man var ung kommer man knappast ihåg...trotts minns man allt det dåliga och lite av det goda:(Jag är trött, jag är trött på att behöva ha en fasad precis som alla andra!!Jag är trött på att vara det alla andra vill att jag ska vara!!

När får jag vara jag???


Det sägs att tiden läker alla sår...Jag har en väninna som enligt mig är världens gulligaste men ibland kan jag oroa mig lite...oroa mig för henne om hon mår bra!!
Jag befinner mig i en period där allt verkar vara suddigt ett tag i början av dagen...men slutligen rättar ut sig under dagen.

Varför kan inte alla vara tacksamma för det de har?varför kan inte jag tycka att det jag har kan och borde räcka?Är det inte lite själviskt av mig att tycka så här eller vandrar mina tankar bara runt omkring som alltid?Varför kan inte alla helt enkelt må bra....


Frågor man aldrig verkar få svar på!!


Mitt liv rusar...den rusar förbi mig och idag, just idag känner jag att jag inte hinner med den:(Trotts att jag kanske borde klaga på de tre timmarna jag fått sova efter nattens pass på jobbet:(
Varför då cirkulerar allt runt omkring mycket mer än vad min cirkel gör och tillåter mig att göra just idag????


//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar