onsdag 20 maj 2009

Productive..Not My Thing...


Jag har ju berättat om min helt sjuka bärbara data jag köpte i Australien va?Alltså att det har verkligen gått år å dagar sist jag använde den, så förra månaden fick den fan skickas in på lagning. Nu verkar den helt må bra...så har suttit å uppdaterat å fixat å fifflat med allt möjligt för att kunna få den i den snygga skicket!
Allt som var sparad sparade vi på en hård disk..som idag visade sig å ha bilder av exet i mitt fall. Ganska pinsamt blev det när man får frågan...vad gör du med dem bilderna?har ni börjat träffas igen?Gud agnes det gick ju inte ens vecka sen vi gjorde slut....och jajjajaj
Så klart att det blev pinsamt för mig, med tanke på att jag inte ens visste att de bilderna fanns där...men snäll som jag är, raderade jag dem...



Detta med att vakna upp tidigt å försöka ta tag i plugget har inte direkt varit min starka sida...dock har jag kunnat ta igen pluggandet när jag väl blivit pigg.Jag ska säga dig att denna gången är jag verkligen nersvös för den kommande tentan...allt verkar så flummigt,trotts att jag varit på föreläsningar och förstått, nu när jag sitter framför böckerna känns det nästan som att man försöker lära sig ett nytt språk!!TYPISKT
Men jag är glad att allt detta är över om ca en vecka...sedan kan jag stolt känna mig fri från skolan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar