onsdag 13 maj 2009

Concentrate Girl...


Kan man verkligen plugga till en punkt där man blir absolut uttråkad??Gick upp rätt tidigt imorse...bara för att pluga, nu är jag bara uttråkad av böckerna, har ont i hela kroppen eftersom jag flyttat mig från skrivbordet till sängen ett antal gånger:(
Jag har bestämt att hålla mig inomhus ett tag nu...måste få in allt i anatomi & fysiologi kursen upp i hjärnan!!

Jag hån ler åt migsjälv när jag tänker på att jag snart sitter någonstan långt borta härifrån:)Om mindre en månad är jag borta....så in i helvetet glad att singel livet timades nu:)Det ska festas rejält, och jag kommer nog inte behöva ha skuldkänslor för att titta eller glo på det goda manliga kropparna på stranden...ingen skam hahah:)

Morgondagen tvingar upp mig till skolan, tågresan är något jag nu avskyr va!Allt från biljettkontrollanten till de tjötiga studenterna...inte minst om man hamnar brevid någon som somnar på din axel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar