måndag 11 maj 2009

Negativiteten Lyser Rött...

Faktumet av att jag är besatt av kött skulle jag aldrig dölja inte ens för vegetarianer(ni missar något extremt gott). Befann mig på järntorget idag med Kelly, där vi fixade mitt visum till Cabo Verde...som gick helt fint:)Blev så glad att jag kramade om mannen utan att tänka till, pinsamt sant:)hahah

När jag blir hungrig och befinner mig i stan, tänker jag inte på något annat än kött...och vart vill jag äta kött?Jo...kära Beef House!!Store biffer Små Priser......Otroligt sant men så in i helvetet löjligt!

Väl inne tar väl ett bra antal timmar (enligt mig) innan man får beställa maten och det accepterar jag snällt,trots att de flesta gångerna man är där är det praktiskt taget tomt och man förstår då inte riktigt vad det är som får saker å ting att dröja. Ja, hursom helst beställer vi då biffen med råstekt potatis å sås(som alltid)och sedan är det till att vänta några timmar till....
Denna tjej som tog våra beställning verkade väldigt nyanställd, och minst sagt inte för att jag ska vara elak så sög hon RÖV REJÄLT!!Med stora bokstäver. Jag älskar kött, jag väljer att helst äta det på beef house...jag betalar för maten, då ska jag fan mig få bestämma hur mitt kött ska vara lagad eller??
Det går ganska fint vid beställningen och vi lägger vikten i att enbart köttet skall vara otroligt vääääälllllsttttteeeeekkkt!När maten väl kommit, har vi fått var sin tallrik av vad som ser å vara lite så där riktigt råååååå köött. Där klagar vi och denna tjej tar tillbaka det, åter igen får vi maten och då har tydligen bara fattat att ena tallriken ska vara välstek....jag får RÅ KÖTT igen!

Tålamoden som jag haft haft vid denna tidpu´nkten har runnit ur och jag vet inte riktigt vad jag ska säga.....som tur nog märker min kära kalle (som egentligen heter Tim, det står helt tydligt på hans namnbricka) men jag har sedan min avskedsfest valt att döpa om honom. Han märker att det är något fel och vips är han på plats och fixar till problemet... TACK KALLE!

Allt detta tog beef house mer en en hel timme att göra, så vi bestämmer att Kelly kan lika gärna fråga efter desert så väntan inte blir ännu längre........vet ni vad Tydligen verkar personalen ha vax i örat eller något,för vi fick en BRÄND VOFFLA som bara såg helt sjuk ut!!!!!OTROLIGT!!

Visst vill jag ha välstekt kött, och ska jag betala för skiten ska de fan mig ge mig den i den skick jag vill ha det.....sedan för det innebär det inte att jag vill ha välstekt desert också!!Hur fan kan man bränna en voffla huh????

VÄRNA OM ERA GÄSTER!!

1 kommentar:

  1. HHAHAHAH "sedan för det innebär det inte att jag vill ha välstekt desert också!!Hur fan kan man bränna en voffla huh???? "


    HAHAHAHAHA OTTO ÄR SÅ SKÖÖÖÖÖÖN

    SvaraRadera