söndag 10 maj 2009

Good Girls Dont Hide...

Nu har jag varit duktig nog och tagit mig samman med min lathet...Vi kom överens om att jag skulle städa och få det lite fint i lägenheten:) Detta kändes rätta skönt hihi....orkar dock inte bädda sängen min:(

Hörde när pappa kom in precis, själv hade jag mp3 på och dammsög i högsta grad:) Nu ska jag se till att han får min kära mobil fixad...Så han tog med sig båda två och skulle ringa när de blev klara........äntligen säger jag bara:)Lite tjöt om hur skolan o livet går å vips var han ute ur lägenheten.

Efter all jobb tycker jag nog att jag kan varva ner genom att plugga till min kommande tenta. Hade satt upp ett schema som börjar nästa vecka men känner att jag lika gärna kan börja snegla lite i det svåra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar