onsdag 20 maj 2009

Mys Pys...


Du vet sådana relationer som bara faller in på plats närsomhelst,varsom helst...det lever jag i just nu. Jag måste dock erkänna att man blir starkare å mer självsäkrare i själva förhållandet efter att man grälat eller gjort slut.
Vet dock inte riktigt om jag verkligen orkar vara den typen som hänger, gnäller och pussar på killen som inte verkar ha något emot det...
Ja jaja, jag vet...jag är kall, snarare tvärtom!Jag är inte kall...jag myser när det behövs med mys, jag pussar när det passar. Eftersom att man precis slagit samman kärleks krafterna efter ett upbrott...kan jag nästan inte klaga på något.


Ikväll blir det mys pys..tror jag iallafall. Han tvättar jag har bloggat å letat upp bra serier å filmer som han ska sitta å glo på med mig...
Jag älskar faktumet att det alltid blir jag som vinner, när det handlar om vad som ska ses hehehhe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar