onsdag 27 maj 2009

Did You Smile Today?



Owww Yej I Did:) Vaknade av att tänkte på konstigt nog...BLODTRYCK, BLODTRYCKSREGLERING OCH ALLT!!Shhiiitt jag måste verkligen få gjort denna tentan innan jag blir galen!!! Trotts att jag har pluggat pluggat och pluggat, får jag alltid en känskla av att det är något jag missat som kanske olyckligtvist kommer på den förbaskade tentan.....då är det dags att öppna boken igen!TYPISKT MIG...

Fick hem ett brev från posten som visade sig å vara två klänningar jag beställde från NELLY....so freaking happy:)
Att jag kommer att rocka loss till helgen är absolut ingen tvekan på...They say GO OUT WITH A BLOW. Thats exactly what am gonna do...innan jag försvinner från denna tråkiga staden:)En hel helg med tjejerna, tentan gjord och ingen kille i närheten.....vad kan vara bättre??YOU TELL ME:)

Ska sitta å plugga lite till nu...känner mig fortfarande lite UNPREPARED. Men inget jag inte klarar av...
JAG ÄR AGNES


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar