tisdag 26 maj 2009

Något Sko-Fetish??


Hittade tre par idag

Jag måste verkligen ha det där man kallar för sko-fetish:)Jag älskar skor, kan inte leva utan dem, köper mer än fyra par per månad, andvänder flesta så sällan, men njuter av att ha dem i garderoben:)Bara njuter av faktumet att om jag skulle vilja välja...har jag tusen stycken å välja bland:):)


Allt i rött förblir min färg..

Jag vet att jag har blivit tillsagt att helt inte ta med klackade skor till Cabo Verde, but i cant breath without them!!!JUST LOOK...jag hörde dem ropa på mig när jag gick förbi butiken, kunde inte såra dem:)

snodde dessa från syrran:)hihi, klänningen lär ju passa till helgens firande!Jag åker ju snart trots allt och de är bestämt att efter min tenta på fredag ska det firas:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar