tisdag 5 maj 2009

Negative Tuesday...

Gårdagen fick jag fan mig ta mig till gymmet...detta tog sin tid men runt halv åtta klampade jag in som att jag alltid tränat där, kortet pipar å kassa killen undrar om jag ens registrerat mig...klart jag har!!Hallå...ska man inte vara glad att trots att jag inte visar mig på gymmet någon enstaka dag, bestämmer mig för att ta tag i saken??Nej..han skrattade när jag berättade om att detta var min allra första gång på gymmet och kommenterade om att han sett mig komma vid ingången ett flertal gånger, men konstant vänt klacken efter tre min hahahahhaha:)DETTA ERKÄNNER JAG HELT:)


Otto did it you know....R visade mig hur man använda de olika machinerna och vi cycklade i tjugo min!Efter detta blev jag helt utom mig...ville bara fortsätta träna:)Loves it...fattar inte att jag inte varit där tidigare. Sen ska man ju inte glömma alla killar som står å spänner sig så fort det kommer in en tjej hahha Då ska musklerna minsann visas upp och då ska man också se till att "stila" sig på den mest komplicerade gymapparaten som möjligt hahaha:)HELT OTROLIGT!!!

Idag är jag irriterad!! Allt från att vakna från en sådan skön sömn till att traska ner till hållpltsen i regnet!!Allt går fel i hjärnan idag......jag hatar regn, men älskar det så länge det sker när jag ligger å sover. Jag avskyr distansen till min hållplats, där jag måste gå igenom en mörka park som bara gör mig spänd med tanke på alla kåta jävlar fansakap som gömmer sig där ute!!
Jag hatar faktumet att jag pluggar i trollhättan....där jag ibland känner ingen mening med att dra till det jävlar stället!!! Hur iall sin värld har de klurat ut att det lönar sig att vara i skolan för en redovisning som tar en timme??Hur tänker de, alltså på dem som åker från göteborg??Jag...Jag då!! Jga kan fan garantera att jag tror inte ens att jag bor inom göteborg!!Ute i gårdsten...då ska man ta sig upp, resa in till stan och sedan sätta ner arslet på tåget i 45min för att sedan åka hem en timme efter.....detta BARA OM MAN HINNER TILL TÅGET!!

USSSHH...JAG ÄR INTE GLAD!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar