torsdag 18 februari 2010

Tjockisar...


Har precis haft världens längsta rast med bästa Kelly:)Maten som åts blev korvstroganof(?)men ris och sedan tjocka och sötsugna som vi alltid är gjorde vi choklad pudding med vispgrädde till efterätt:)mums...

Jag hatar allting som har med choklad o göra, men denna choklad puddingen satt fint ska jag säga. Det ironiska är att hon sprang precis iväg till hennes dans träning:)hahaha

Återgår dock till studierna nu...ett bra bit kvar, men tanken av att det lär vara mycket snö på lördag irriterar mig nu lite..jag har ju pluggat och förberett mig på tentamen, varför varför???Hoppas bara att västtrafik kan låta oss åka dit iallafall utan förseningar:)

Hon fick precis ett mail på facebook och vet inte riktigt hur detta skall hanteras. Gör hennes blogg verkligen någon nytta om den verkar förvirra en del så pass??Hon blir glad av det hela tanken av att han är och kommer att vara en ärlig människa i ett kommande förhållande, jag blir rörd.
Något som dock inte verkar gå ur mina tankar är...varför varför och varför just henne??Det som intresserar henne är vad är det med just henne som gör att han skulle kunna tänka sig så långt?Vad är det som garanterar henne att hon inte hört detta förrut, hon har definitivt exakt samma kropp som alla andra tjejer har...hon är precis lika rädd,hon tabbar sig lika mycket som alla andra:(

Så vad....så mycket som hon vill, kan hon bara inte ge sig!Hon vill ha detta så kallade förhållandet men har inte eller rättare sagt aldrig...och hon menar aldrig fått ut något bra av det, vad är det då som han har som kan möjligtvist få henne att försöka förstå??

//Don´t get me wrong...I try my best to understand this profound meaning of love??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar