söndag 14 februari 2010

Shoot My Nuts...



Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till..ett tag sedan tycke jag att flyttet från gårdsten till hisingen var det bästa. Tro mig jag älskar min lägenhet och allt den har...men mina grannar!!Thats a whole nother era ska du veta.

Ovanför mig bor det tydligen?kanske?eller oki da...ett par. Som tydligen inte vet om att dem är det. Dag in och dag ut händer det något...Det händer alltid något)och du som tänker snusk, kan jag tala om för att du e helt ute och snurrar)
Från vad jag och min lilla lägenhet hör om dagarna(när jag vill vara hemma och ta det lugnt)eller om nätterna då jag befinner mig i det djupaste sömnen är inte och NOTERA inte det du eller någon annan hade varit glad över.
Skrik, din jävla h---, din sl--- alltså jag kan garantera att alla barn som bor i denna byggnad vid detta laget redan vet dessa svordomar...svordomar inte ens jag vågar yttra:(Usscchh och fya dig som slår din fru?flickvän eller aa
Hon är gullig, hon är blond...men blåst och helt utom sig verkar hon definitivt vara. Hur står hon ut med alla, blir utlåst, gråter o ber om att grannarna ska förlåta hennes kille? man? eller aa...

Ett äldre par bredvid mig(till min vänster) som tydligen inte har annat för sig än att säga ja till allt. Jag knackar på och talar om att jag vill SPELA RIKTIGT HÖGT MUSIK för att jag ska städa, svar ja. Jag möter dem i hissen o frågar om dem mår bra, svar ja. Jag vägrade slänga mina soppor en gång och skulle se om något hade ett gott hjärta och gissa...om inte det var herr och fru snäll som tog tag i detta. Senare samma dag möts man av ett leende i hissen...typiskt?eller patetiskt snälla??

Paret till höger om mig...ja gud ja. Garanterar att dem inte vet vad att älska tyst innebär. Då man fått höra alla ord, typer av ljud och mycket otrevliga slag från sängkammaren....
Att jag trodde jag bodde bra. Dock ska jag inte klaga...men måst man verkligen stå ut med detta??Eller är jag bara den tyste grannen som håller min dörr på glänt, mest för att tjuvkika på mina grannvänner??

//aja...ja heter ju trots allt Otto!Inte ens jag lyckas överträffa jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar