måndag 15 februari 2010

Monday It Is...

Hon väcktes av smärtan på huvudet..hon tittar upp och inser att hon dragit ned hela gardinstången över huvudet:)Måndag va...
Mobilen har vibrerat en bra stund och hon har ignorerat, gissar på vem det kan vara??JOBBET såklart...att dem kan sakna henne så:)Jag kan inte jobba denna veckan!!Jag måste plugga! Inte för att de ens försöker förstå detta!

Upp o hoppa, upp och skutta...dags för städ, dags för plugg och detta ska vara på riktigt idag. Torsdag kommer kellys över och skall förhöra mig:)längtar inte...

Ow well, kom på att jag ätit gårdagens popcorn till frukost, snacka om lat va:)Synen av mitt kök är ingenting någon vill se just nu...
Sugen på is,har ingen så i dag måste jag fixa det:)sååå gottt...det smälter i munnen:)

Städa städa städa...sedan plugga plugga plugga!!Ingen Tv, data och skit idag

//duktigheternas dag idag...kanske får jag en belöning sedan:)
Bilden.. från gamla lägenheten så du inte får för dig att jag river ner hela vardags rummet om nätterna:)lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar