onsdag 17 februari 2010

Schemalagd Plugg...

Mitt upp i allt fick jag för mig att äta glass på min tenta-plugg-rast:) Ganska gott och ska säga att glass kl 11 på morgonen låter inte så dåligt:)
Har datorn uppe och en hel hög med papper och skit som skall läsas igenom innan kl tolv. Då smyger rast nummer tre igång:)

Har nu varit uppe sedan kl 7.30 då mitt tenta plugg schema börjar. Det jag rekommenderar är att man ska äta allt man önskar sig äta, allt man gillar och allt man verkligen är sugen på under tenta-plugg-rasterna...dock är det viktigt att hålla i minnet att inte äta för mycket av det goda:)

Jag älskar det lika mycket som jag hatar att plugga och förbereda mig inför tentamen...men men, det skall göras och tentamen skall skrivas:)Man vill ju ha det avklarat:)

//snart måste jag sätta igång igen, ska försöka titta om jag har nötter att knapra på till nästa rast:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar