onsdag 17 februari 2010

Movin Right On...


Gårdagen,på väg till skolan fick jag reda på att jag fått den efterlängtade jobbet på Östra Sjukhuset:)
Känns gött, känns skönt, känns som att alla bitar börjar falla på plats:)Jag är nöjd med jag, jag befinner mig i en perfekt känsla av bara NÖJD!

Hoppas att man kan få stanna kvar där nu, vilket underlättar min asta-la-vista till mitt gamla jobba:)Ett jobb jag inte rekommenderar någon att ta, för den erbjuds i mängder just nu.

...Are u feeling the feeling of good??

2 kommentarer:

  1. vart är det du jobbat? jag söker jobb skulle vara glad om du kunde berätta lite mer om det.. om dem nu söker :)

    SvaraRadera
  2. Jag har tidigare jobbat på Svartedalens äldrecentrum ute på eketrägatan i hisingen. Dem söker ju först och främst undersköterskor med tanker på att vi som nu jobbar har gjort klar våra LAS timmar att de inte kan ge os någon anställning.
    //Good Luck:)

    SvaraRadera