onsdag 19 augusti 2009

Typical Of You...


Väcktes av att syrran sprang fram å tillbaka i köket som en försenad idot...vilket hon tydligen visade klara tecken på att hon va!Typiskt..hon som skulle väcka mig innan hon gick iväg:(

En liten snabbstädning av resterna från festen vi hade i lördags, piggade upp mig och nu har jag faktiskt precis pluggat klart:)Känner mig stolt:)

R drar fortfarande ut på sin vad ska vi kalla det"tyst attityd" och jag känner inte för att dra mig ditåt för att prata.Typiskt!

Varför ska det vara så jävlar komplicerat med killar egentligen...ena sekunden e de sura för något man omöjligtvist kan gissa fram.Andra sekunden har allt blåst bort!!
Jag är tyvär en antigen eller person......jag drar inte ut på sånt som irriterar mig ut jag kör pang på......Tydligen måste R göra det av någon anledning!TYPISKT!!

Nej...SO FUCKING TYPICAL!!!

Jag kanske också borde börja med den barnsliga attityden med att dra upp näsan i vädret och ignorera när jag är irriterad...då kanske man ser hur långt fram man kommer...

TYPISKT ALLTSÅ!!! Hör av dig när du känner att du mognat nog till min grad BABE...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar