torsdag 20 augusti 2009

Gårkvällen...

Kom hem så sent igår från Kickis där jag å kelly plus två till hade en helt underbar drick kväll:)Ibland så behövs det ska jag säga....
Att trösta en vän kan vara svårt, speciellt när det handlar om ett uppbrott från deras pojk/flickvänner:(Men vi fixade den delen igår hos hennes med lite å dricka, mat och mycket mer å dricka...helt kul.



Jag fattar inte riktigt varför jag har fått en noja av att konstant titta bakom ryggen när jag går själv. Vet att det händer av rädslan och den reflexen sätts igång. Precis som igår kväll...på hemvägen ,på bussen satt en sådär "creepy" man som bara stirrade rakt på mig hela vägen och hoppade av på exakt samma hållplats å gick bakom mig. Trodde jag skulle dö när jag kom hem...hade sprungit för livet både baklänges och framlänges för att konstatera att han inte var bakom mig hihiih:)

Tyvärr så är det så att i dagens samhälle, kan man inte ta allt på skoj!Varför tror du att det finns efterlyst???
DET ÄR HELT RÄTT ATT VARA RÄDD FÖR EXAKT ALLA:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar