onsdag 26 augusti 2009

Honey,Am Home...


Körde på med mys-pys kläder enligt mig in till stan för min shopping runda:)
Mötte R i stan å lunchade på tex.mex buffe´n i backaplan....skitgott, åt så mycket jag har fortfarande ont i magen ännu:(
Trotts detta känner jag mig lite halft-hungrig:(Det har ju gått en del timmar på att vandra med R som bara suckar o grejar o har för sig när han följer med...varför e killar sådana??Så tråkigt kan det inte vara...
Blev så irriterad, för gårdagen fick jag varandra runt med honom för att han skulle handla EN JACKA....vi gick runt hela stan i flera varv och han märkte inte ens det!!!



Blev kär i väskan...plus accesoarerna:)

Det ble tre fina klänningar:)

Denna fina sötingen från JC:)

Istället för skin-tights, blev det kjolen med skin-detaljer på sida och leopard topp

Många olika bas linnen...loves it,spciellt med detaljer:)

Hitta mysiga stövlar inför hösten..

Denna underbara jackan fick förlja med mig hem från H&M:)

Sist fick dessa tights-liknande-byxor också hänga på...

Tröttans som bara den:)Men har fått ordning å reda på en halv-ny garderob som funkar nu när sommaren tagit slut:)
//Dags för plugget en sista gång, tentan e imorn...wish me luck:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar