måndag 24 augusti 2009

Kan Inte Identifiera Mig...


Slängde på mig min H&M maxi klänning idag för att snabbt springa iväg till banken för å fixa detta med min dosa. Har inte ägt en sedan Cabo Verde:(
Kommer fram och som vanligt är det fullspäckat, så tar lunt min nummer lapp och går ut i det fina vädret.


När jag väl kom tillbaka var det typ två nummer kvar till min tur. Då börjar trisslandet och trasslandet av det mest pinsamaste jag varit med om!!Jag letade efter mitt leg som alltid ligger i plånboken....men nej, hittar den inte! Visste att folket hade stått o kollat in mig å säkert tyckt att jag inte såg helt klok ut.Men då visar det sig att det e min tur(men var tyvärr helt inne med skallen i väskan) mannen brevid mig knackar lite lätt på mig och säger att jag kanske borde ta en titt upp till nummer grejen...där MIN TUR!!
Kunde det vara mer pinsamt när jag istället för att gå fram å säga att jag glömt mitt leg till damen....tittar upp vänder klacken och försvinner.....SÅ JÄVLAR TYPISKT AV MIG!!!!



Ett argt samtal till R, där han av någon anledning inte svarar..men ringer upp strax efteråt.
-"HAR DU MITT LEG"
-Öh aa
-ATTANS JÄVLAR FANSKAP!!!
-Öh va??
-VARFÖR HAR DU DEN??
-Öh ´du ville ju inte ta med dig en väska sist vi gick ut, så jag tog den.Vad har hänt??
- Inget R, skitsamma och ett klick som föjler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar