fredag 7 augusti 2009

Is It Or Is It Not???


För att inte tala om min lilla förkylning som, jag av någon anledning fått för mig att det måste vara något annat:(Är fortfarande sjuk...

I onsdags fixade jag till en tjej middag hos mig med tjejerna och myste, skvallrade mm.Vi hade tänkt gå till club nef men det visade sig inte vara värt vänte tiden i kön. Typiskt att när man själv ska ut känns det som att hela göteborg bestämt det med:(
Så en riktigt vandrings tur tog vi under den kvällen och hamnade till slut på något ställe som hette "smaka" där vi satt och tog oss ett glas vin:)

Vi mötte upp R och hans tjej kompis som hade varit på "gossip" En riktig mysig men irriterade kväll bar det:)

Gårdagen spenderade jag i sängen i hopp om att försöka sova ut min förkylning men lyckades inte:( Hamnade hos Mirlene och hennes kille med R där vi satt och grillade:)Gott som attans:)
Det var en grymt roligt kväll för vi satt o spela kort hela kvällen...och jag o R fick gå hem som stolta vinnare hahha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar