tisdag 18 augusti 2009

Lets Start The Klagomål...


Har suttit och funderat på hur hela min dag har sett ut:( Vaknade väldigt trött(som alltid) och hann inte ens slänga i mig frukost förrän jag kom på att biblioteket ropade på mig. Ja du...det e dags nu att ta tag i studierna...någota jag inte riktigt vill ännu men måste. Måste klara den jävlar tentan nu!!

Det riktigt skumma e ( oki inte så skumt egentligen) Blev raggad av en jaaa du vet person på biblioteket som sett mig komma...väntade på att jag skulle hitta en plats å sätta mig, ställde sig upp och bestämde sig för att helt komma och förstöra mig studiedag!!!Det e så typisk såna människor...hära sitter ni sedan å undrar på varför inte era folkslag vill vara med er!!Jag orkar verkligen inte med den attityden...så jag bestämmer mig helt för att svara på SVENSKA (eftersom att jag inte känner denna människan, trots att innerst innuti visste jag att han kunde språket men ville testa mig)JÄVLAR FANSKAP!!!Väljer att inte slösa mer tid på honom så...som vanligt på mitt trevligaste ton å sätt ber jag honom skita ner sig på vägen till helvetet...helt snällt:)

Dagen fortsätter med R..på sitt nya nuvarande dåliga humör(stör får nackhåret på mig att resa)skulle lämna lite gamla tentor till mig. Egentligen skulle vi båda sitta å plugga men när jag bestämt att vi skulle träffas kl tio å han kommer strax efter ett inser jag att det inte var någon mening. Tar min tenta å han försvinner!

Lunchen drog jag iväg med Kelly till Mcdonalds...något jag helt ärligt inte ätit på år å dagar( sedan jag kom hem...helt stolt över migsjälv) men kunde nog inte motstå det idag...plus det e gratis så varför inte:)
Träffade på Kicki som satt på någon "chin chong" restaurang med några kompisar å tjötade...

Bestämde oss för att dra hem till mig å sitta på balkongen med var sin barcadi juice jag å kelly....dock varade det inte länge då hon skulle hem akut. Och jag vågar inte helt enkelt trotsa mitt pluggschema nu!!Skolan börjar om typ en vecka...har en tenta nästa torsdag som jag seriöst vill bara spy på men ska hålla in det...



Det e så jävlar typiskt mig att sätta upp plugg schema och försöka följa den:)STOLT! Men kan säga att med denna sommaren har jag segat till rejält:(
Plånboken e helt tom och längtar så efter lönen:)Då ska det handlas en massa gott som får mig på SUPER HUMÖR:)
OBS: Min hjärna klagar på att jag klagar och att om jag fortsätter kommer jag inte få något pluggande gjort ikväll....SUCKS TO BE ME JUST NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar