fredag 25 september 2009

Weekend...

Sitter just nu framför datan med ansiksmask på ansiktet o har varit inne på kontot för o kolla läget lite:)Ganska nöjd ska jag säga....vet min ekonomi, kan min ekonomi:)

Efter vad som man skulle lätta kalla en rejäl argument med syrran imorse....verkade allt helt bort blåst när vi bestämde oss för att ta en titt inne i angered centrum:)Jag skulle ju gå å klacka om min såååå många klackskor som jag använde i Cabo verde:)Ganska slitna var dem...

Tänkte köra på denna outfitten till ikväll....ska ut å äta med älsklingen Amal o tjöta lite innan jag möter upp mina galna tjejer:)Det ska bli kul...

Hur kan man bara gå förbi dessa sexga par???De fick allt följa med hem:)

Vita konverse e dem ända jag kan tillåta migsjälv å äga:)loves them:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar