måndag 14 september 2009

Aint Happening...


Jag är totalt seriöst helt ÖVERKÖRD....överkörd med allt!!Skolan ta tag i mig från ena hållet där arbeten efter arbeten skall lämnas in, grupper skall samlas diskutera och skriva arbeten...inte nog med allt måste man utöver allt detta se till att visa sig i skolan också:(Jobbet ringer dag in och ut för å kolla om man har planer på att titta förbi o jobba(vilket de kan totalt glömma vid detta laget)Borde nog har tagit Nattis på allvar när hon berättade om hur lång och outhärdig denna termin kommer vara:(

Har suttit med gruppen nu från kl tio imorse och hållt på med ett arbete som vi skall lämna in imorn....vilket betyder att ikväll är det dags för ett annat arbete som skall lämnas in redan på torsdag....TAR DETTA SLUT!!!

Dock känns det lite bättre när man lugnar ner sig med att allt detta kommer att vara värt det i slutändan:)Jag kommer vara glad och överlycklig i rocken som sjusköterska:)Jag kommer kunna beta av det med måtta och ha kontroll över det jag behöver ha kontroll över och överlämna arbete till andra för underlättning:)

//Funderar på att ta en sväng in till stan o titta på jackor med Nattis men...orkar jag verkligen det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar