måndag 14 september 2009

BeefHouse...

Glömde visst berätta om min o Kellys äventyp på Beef House häromveckan:)hahahaha när jag tänker på det känns det taskigt men...haha

Vi kommer in och som vanligt väntar vi på maten som vi får skicka tillbaka i mer än två omgångar för att köttet inte var färdigstekt!!(jag e lite skraj över detta...kan verkligen inte äta halvrå kött)

Under denna vänte tiden verkar de inte alls ha bråttom med att skynda på med maten, och vi hade beställt för att vi inte orkade vänta på att de skulle ta den beställningen efter vi ätit:(

Allt i allt verkar just denna dagen vara den segaste och personalen...ja, de verkade inte direkt bry sig om att skynda på saker å ting eller åtminstonne ge förklaringar till varför allt dröjde:)Jag berättar inte detta för att de bara var vi som blev behandlade så där....det var många!!ÄNDÅ SÅ KOMMER MAN PÅ SIG ATT MAN HAMNAR DÄR:)

Iallafall så bestämmer vi att skita i efter rätt som inte kom efter maten, fick kvitto...där det stog att vi skulle betala för efterrätt också...det gick vi förstås inte med på:(
Denna tjejen som tog vår beställning var så stressad som det verkade att hon inte brydde sig om att vara trevlig eller något över huvudtaget...så vi betalar(lägger fram pengar på bordet)och hon frågar om vi har växel på 10kr, vilket jag hade:)

Stressad som bruden va...gav hon mig växel i handen och stack iväg utan att titta efter, helt utan att bry sig:(Vi lägger märke till att hon inte tagit sina pengar på bordet och bestämmer oss för att vänta tills hon kom tillbaka....DET GJORDE HON FAN INTE!

Inte nog med det verkade det bara som att hon trodde hon tagit med sig pengarna och hon bara fortsatte med sitt....i all väntan fick jag min flipp och bestämde mig för att vara riktig otrevlig, ta med mig mina pengar och gå därifrån...VILKET VI GJORDE!!

Det roliga va att vi gick till och med förbi henne...men inte slog det henne att hon kunde vara trevlig nog och säga hej då....SÅ VI STACK!!!

//Åt mat för 3kr...vilket e helt rätt åt henne tycker ja!Ska jag betala för maten ska jag ha det som jag vill ha det...och inte nog med det SKA DU SOM SERVERA MIG vara trevlig nog för att jag ska behålla min jävlar aptit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar