onsdag 16 september 2009

Smyg På Du Bara...


En förkylning som smyger på...men skulle önskat att det gick iväg och återkom en annan dag, typ nästa onsdag??
Har så mycket att hålla reda på med skolan...därför hinner jag tyvärr inte blogga så mycket...men nästa onsdag, räknar jag med att alla uppgifter och grupp arbeten e klara ocg då kan jag störa,stöna och tjöta om hur jag inte vill att tentan skall komma:)

Så här ser min "dunderbara vecka ut"...
Måndag: enskillt arbete om hälsa, som skall lämnas in senast tisdag alltså dagen efter.
Tisdag: Enskilt arbete om mijlö, sedan träffa gruppen och skrva en svalutande "paper" med resultat. på kvällen måste jag börja och ha klart ensklit arbete om kultur.
Onsdag: möte med gruppen och skriva "paper" om kultur plus börja diskussion om "livsstil och levnadsvillkor....på kvällen är det enskilt arbete om Genus.
Torsdag: skolan...redovisningr, möte med gruppen o skriva "paper" om genus och fort. diskutering om Livsstil och levnadsvillkor.
Fredag: Gruppen skall börja arbetet om livsstil och levnadsvillkor som vi skall redosvia i 2hr nästa vecka...tar säkert hela dagen:(
Lördag: Tar vi paus...då står jag som extra vikariat på nattpaaset på jobbet ifall någon skulle bli sjuk.
Söndag: Möte med gruppen... försöka ha klart allt som ska skrivas ner på "paper" om livsstil och levnadsvillkor, samt hitta dokumentär om fattigdom:(
Måndag:....kan forsätta hur länge som helst:)


This is why i really need a holiday....pretty soon:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar