onsdag 23 september 2009

Life After...



Det är så otroligt när man sitter o tittar på idol(något jag sällan haft tid med). Otroligt duktiga pojkar o flickor:)
Har glott en del på mobilen ikväll, då jag vet att jag gjort något jag länge velat göra(ha den allvarliga samtalet) med en viss människa:(
Visst visst förstår jag att jag på ett sätt redan ville göra det, men att jag verkligen tog itu med det krävdes en del....o sanningen e att jag fick lite hjälp, o det tackar jag för:)

Nu känns allt lite lugnare med skola o alla arbeten vi haft o göra med...
Morgondagen får man åter igen ta sig till trollhättan o plugga igen(inte för att lektionen verkar nödvändig från min sida)

Har inte bloggat på ett tag o känner att skärpning måste ske...sant!
Idag var den ända korta skoldagen, därför hinner jag sitta här o klottra lite innan jag ska lägga mig:)

Kicki sitter o tjötar på syrran, medans idol e igång...personligen vill jag bara se efterlyst(loves it)sedan läggdags:)

Till helgen måste lite ändring ske då man arbetat,svettat och ansträngt sig:)Då ska det festas hihih

//för övrigt e jag singel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar