fredag 29 januari 2010

What The...


Psst: Trots att jag är van vid att fuska med träning och använder mig av abtronics...har jag inte riktigt klurat ut hur man reglerar midje grejen på den nya abtronics. Så nu finns den hemma..fast oanvänd, betalar fortafarande gymmet och har knappast visat mig där sedan november månad...
Testade en klänning i garderoben min igår..och Iam stupid fat!!!Kom inte in i den...och det stör mig...det börjar verkligen störa mig att jag kan vara så lat!!


Psst: Har en patient som inte sovit sen imorse...skulle in o ge henne hennes karameller men fick en smäll på käften:(Jag är inte hennes läkare och tydligen hade hennes läkare precis varit inne hos henne och varnat henne om att hon inte skulle ta några karameller överhuvutaget, för att han måste först kontrollera o se om vi ger henne annat...

Hmm....Go crazy woman!

//Sitter på kontoret och asgarvar. Taskigt, men vissa patienter e så söta...deras historier knäcker!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar