onsdag 10 december 2008

TRÄ---NING!! På G, På Fullt Allvar:)

Har börjat med något som kommer att förvåna vissa helt å hållet...nämnligen TRÄNA!!Många känner mig som Sveriges mest lataste jävel som knappt orkar ta sig till hållplatsen som ligger en tio min hemifrån....well nu ska ni allt få veta detta!!AGNES TRÄNAR PÅ FULLT ALLVAR....fast liggades i sängen då hihihih


När jag säger träna kan jag faktiskt inte helt hålla med om den delen där jag verkligen tar mig till ett riktigt gym eller ute någonstans....utan träning med AB-TRONIC!! Kom på att jag köpt två för ett tag sedan och glömt av att man behöver faktiskt använda den:)AB-TRONIC är en lite elektronisk sak man sätter på magen med en massa glidmedel på, sätter på knappen och träningen är i gång:)hihihi kan garantera dig att efter en veckas träning börjar jag faktiskt släppa nojan jag har för min "mage"...har gått upp i vikt en del sedan man slutade dansa samba:(



Vaknade imorse med stans mens värk där jag kanske kan ha orsakat det med denna AB-TRONIC BAJ GREJEN!! Då e frågan...kan man verkligen skynda på mensen om man tränar???Vet att jag kanske borde veta detta med tanke på min omvårdnadsutbildning, men just nu e jag faktiskt inte så säker längre:( Jaja, slänger i mig frukost medans jag satt igång en AB-TRONIOCS runt rumpan för att få bort celluliter och en annan som redan vibrerar för fullt på magen, städar lägenheten som syrran garanterat att hon städat igår(typiskt för det såg inte städata ut ett dugg) Sen e det dags för lite tvätt av mina arbetskläder som jag värgrar använda två dagar irad, eftersom man i storst sätt annars går runt å stinker matolja så det ryker om en...ALDRIG!!


Då kommer den svåra biten...KAMMA HÅRET efter att man tagit ut flätorna,USSCHH säger jag bara!!!Hoppas på att pengar rullar in snart så att man kan gömma afro-jäveln i flätor igen!!
Nu sitter jag här, helt utmattad med mensvärk å en smygande huvudvärk efter kammningen...men glad:)har åtstadskommit så mycket på bara ett par timmar yiiipppiiieee...
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar