onsdag 10 december 2008

Partial dissapearance...

I said once now I can say it again...Otto har åter igen slutat träna, inte för att jag någonsin börjat på riktigt men att jag aaa du fattar:)Tanken av att Ab-Tronics inte funkar på riktigt har verkligen gjort mig lite dissapointed och jag ska faktiskt hålla med om flera som tycker att den e skit....fast åt andra sidan så tycker jag att den trimmar kroppen lite iallafall:)


Vaknade upp imorse...som vanligt på golvet efter en sisådär skön sömn(inte helt å hållet dock) Där ligger jag på golvet å försöker sträcka mig mot mot fjärrkontrollen som konstigt nog ligger på sängen min:) Att jag oftas vaknar på golvet beror inte på att min säng e liten...garanterat kan vissa av mina kompisar verkligen beskriva storleken på den:(Men men...efter ett sista försök för att få tag på fjärrkontrollen skiter jag i det hela å bestämmer mig för att göra ett sista försök på Ab-Tronics baj-grjejen tvärs över arslet!!Ussssshhh kletigt, kallt och extremt obekvämt..sen e det dags för dushen, hoppa in i mcDonken kläderna, på med kespsen, häller i mig en skål med flingor å fansanfullt för lite mjölk å iväg till jobbet:)USSSSCHHH...DET REGNAR!!!!
Nu kan jag glatt tänka mig att det e november månad...sura miner överallt med otrevliga å ohyfsade människor som går på folk hur som helst...både på gatan å med otrevliga ord på jobbet:(SUCK!!



November månad innebär ganska mycket känns det som....eftersom att vår efterlängtade resa till Cabo verde inte blir av trotts allt denna vintern har det ploppat upp flera olika saker att gör istället hihi:)Nathalie som snart flyttar in i hennes nya lägenhet, helt upptagen med att måla å täcka över allt ussssch grejer den förra hyresgästen haft för sig:( Sen fyller hon år den 28 tjejen:)Amal hoppar på med hennes middagen den 29 på vasastan som jag antar kommer att bli riktigt kul,och Edgar som också plötsligt bestämt sig för att fira sin födelsedag... inte för att glömma är det en creol fest samma kväll som Otto garanterat inte glömmer!!!Och siist men inte minst har jag en gala middag på valand den 30, där priser så sådant ska delas ut hihi kul(skulle dock aldrig trott att mcdonken gör sånt hahha)Så ett speckfullt schema med ganska lite tid bedå pga jobbet och allt annat som snurrar i skallen min:)
USSSH för november!!YEAAAAH För festerna och alkolholen:)))

//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar