måndag 15 december 2008

OnGoing,NeverEnding Agression!!!

Att jag verkligen e sjuk i huvudet har jag hort en hel del o jag holler helt o hollet med gott folk:)Jag onskar nestan alla doden po mitt jobb..och jag skojar inte, tanken av att man moste dit gor mig so arg fast jag egentligen inte kan komma undan fron det!!!Idag satt jag till o med o fantiserade upp ett scen dar jag la gift i allas mat fan....so lite sjuk e jag trotts allt:)
PMS skulle vissa saga, svar nej men roda veckan e inte longt ifron:(Jag e helt enkelt bara sjuk i huvudet...

Kom hem for en stund sen hungrig som bara den, men att jag moste lagga ris i riskokaren gor saker annu varre...som tur e ringer kellish o vi pratar ut en hel del:)mucho bra for min del, for do kan hon hjalpa mig med mitt tanke satt o det eviga snurret i skallen om killar, jobba o skola:)loves it hihihi

Brevid mig nu har jag faktiskt en tallrik med ris o grytbitar blandat med lite gronsaker som ser valdigt smaskigt ut...jag e bara for trott for att ens tanka tanken av att nu moste jag arbeta munnen ockso foratt kunna ata fan!!!

Jobbet blir det oter igen om typ otta timmar....kannnns helt fel!!men moste, har dock funderat po att vara lite tyst for att inte bli lika irriterad imorn mot mina sisodar snalla kunder som aldrig har i tanken av att stada efter sig!!!


RGDO kommer forbi jobbet darefterot blir det stan o handla klappar....inte till mig ska jag saga:(men vi ska handla klappar o ge dem till hemlosa nogonstans i stan....urgulligt av honom dock:)Attraherad blir jag av att han inte e typen som tanker enbart po sig sjalv o vad kuken vill och moste ha:)fika po eftermiddagen med massa mys pys:)sen blir nog kvallen inte so bra for do moste man sitta o glo po fotboll med ett gang killar som gapar fram o tillbaka, usssch, att man ens kan tycka att det e roligt o sitta o glo po killar som jagar en boll i timmar fattar jag inte!!!

Kvallen e bestamt avslutad hos kara mike i hans mega lagenhet i eriksberg:)so man for val hoppas att det inte blir so mycket drickande for jag ska faktiskt upp o jobba sondag morgon:(fy fan ta jobbet alltso!!!!!!
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar