onsdag 10 december 2008

Love LockDown...Now Or Ever??


Åter igen kan an väl börja med att gratulera Obama för president posten i USA- det var nog dags för en förändring iallafall:)Dock åtyerstår det å se om du blev vald mest för att du e färgad eller mest för din intellektuella tänkande....good luck, för jag antar att de som Bush lämnar efter sig måste du ta tag i å städa upp trotts allt:)...BEST OF LUCK TO YOU:)

Nu e det nänmligen så här att i min sista blogg saknade jag en viss person...Linus:) Jo den sagan vet jag inte riktigt hur eller vart jag ska placera den med tanke på min tanksesätt(som vanligtvisst oftast hänger på lösa trådar)Jag tycker om denna killen men tanken av att hamna i n sådan där förhållande där bråka blir som godis ätande e inte riktigt det jag vill ha som resultat...samtidigt vet jag garanterat att jag trotts allt är en eller har blivit en person som drömmer om hur den perfekta förhållandet ska vara...alltså från stunden han presenterar sig själv till graden av hur gullig han kan vara utan att gå mig på nerverna:(

Jag vet inte riktigt vad det e jag kallar ett riktigt förhållande, men det jag vet om migsjälv e att jag tar aldrig nästa steg(sex,hångel och krav) förrän jag vet i vilket skick jag och den andre befinner oss:) Just nu vet jag faktiskt inte, för det har funnits dagar då vi pratar som bara den andra dagar där vi inte ens säger något men trotts detta känner man inte av pressen när man väl träffas....ska jag då fortsätta som det är eller betyder detta att jag e på god väg???


Det jag nojar mig för mest e att placera en annan person i den väntande positionen, där han får vänta tills jag e redo för något....där han inte har fötroendet i att ta nästa steg för att han inte vet hurdana Agnes kommer att reagera, varför varför varfö...Varför kan han inte tänka å få för sig att jag faktiskt vill att han ska ta det steget och visa mig vad det e jag missar som alla andra överdriver om...

Nu sitter man väl här...har tänkt tänkt å tänkt.....men jag väntar fortfarande på att han ska sätta in start nyckel å visa mig att han kan!!För nu ska jag verkligen inte göra annat än vänta....och när jag väntar, har jag tyvär bara en viss vänteperiod och när den går ut e det dags för att gå vidare:)och vidare it will be:)
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar