tisdag 21 oktober 2008

Stranger Lost In This World...Not Me, Not You?

Att man konstant sitter och funderar på vad livet går ut på har blivit en väldigt plågsam sak för mig...mestadels för att jag aldrig kommer fram till något eller avslutar det hela tänkadet med att man ska leva livet varje dag:)

Just nu känns dets som att jag äntligen fått tillbaka mitt liv, ett liv som består av jobb, jobb och åter igen jobb:(Lite glädje skadar aldrig..men det kan jag ju finna på jobbet lite då å då va??Skolan börjar i januari och jag kan bara inte vänta längre.....jag vill få allting gjort, plugget å det hela skit grejen som ingår så jag jag kan koncentrera mig på mer intressantare saker:)...Som alla inte vågar direkt säga "att stadga sig"

Skulle det verkligen skada om jag ville vänta med allt detta fram tills jag känner att jag har en säkrare framtid med en säker karriär, innan jag börjar tänka på barn och hel köret?Skulle det skada om jag också erkände att jag aldrig skulle kunna tänka mig å vara en "hemma mamma" som vissa föredrar?

Tanken av att sitta hemma dag in å dag ut e ganska positivt, för jag får ju lära känna och växa med mina barn....men vill jag det eller skulle det resultera till attt lata jag bara blev ännu latare och inte för att komma undan med det fet??


Agnes Otto ser inte sig själv som en sådan mamma...kariären verkar vara för viktigt för mig och att jag skulle stannan hemma med barnen och att "mannen" om det nu finns en skulle försörja skulle ja aldrig tillåta!!!Jag vill leva så självständigt som möjligt, där jag vet att jag i slut ändan om något skulle gå fel inte behöver tänka på hur man kontaktar socialen för pengar till mat, kläder osv

Mannen i mitt liv ser jag inte bara som en "kärleks gåva" utan något som kommer att stötta mig vad jag än bestämmer mig för att göra med min karriär, att han inte tar till sig "macho akten" och tror att det e kvinnans jobb att stanna hemma o sköta det som enbart har med hemmet å göra!!Mannen i mitt liv kommer att vara där när jag behöver honom å jag där för honom, tillsammans sköter vi hemmet...detta efter jobbet!!


So, YES i need a man....a man who willing to let me be me...a man who wont stop me from reaching my dreams!!!cos trust me if you dont, I WILL CRUSH YOU BEFORE YOU GET A CHANCE TO STEP IN AND PRETEND TO SUPPORT!!!



//Agens Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar