onsdag 10 december 2008

J-I-N-X it To The Max...

Att man konstant ska påstå en massa saker har alltid varit en nackdel enligt mig!!!JAG HATAR HATAR O ÅTER IGEN HATAR när folk påstår saker som verkligen inte stämmer!!speciellt när det handlar om vad jag gör med mitt liv, hur jag lever den och hur jag personligen väljer att ta beslut!!!


Känns som att man inte bloggar så värst nu för tiden, mest för att jag känner att jag inte har tid å för att min internet inte har kommit ännu.....detta var ändå för snart två månader sedan!!!!Jo...vad då har hänt i mitt underbara liv, förrutom att jag äntligen kommit på att jag kanske inte e redo för något sådant äckligt liknade, fastklistade rubrik som heter "förhållande"Sanningen e nog att jag vant mig vid att vara singel ett bra tag nu att jag känner att jag inte riktigt vill släppa den kontrollen över allt jag har byggt upp. Detta e nog sanningen trotts allt...

Jag har under ett årstid tagit mig samman och dragit fram mina beslut om hur jag vill och tänker ha det i mitt nästa förhållande....detta e " my way or the high way" Jag ser mina vänner som alla har ett förhållande, å sanningen e att varje gång jag e med dem, märker de inte att jag verkligen tänker in på hur de egentligen har det...ibland har jag fått bra resultat men för det mesta känns det nästan som att de lägger fram ett fasad om att allting e bra i förhållandet!!

Att jag sedan inte vill bli pressad eller pressa någon till ett förhållande e nog mitt eget val.... vad jag ser ute på stan kan vara snygg men oftast e det just den snygga man ska undvika om man inte vill sitta o undra två år efteråt om vad som gick fel:( Personligen har jag som tur kommit över den två års krisen där jag inte visste vart jag skulle ta vägen och nu återstår det å se om jag vekligen kan eller vill inleda något nytt eller inte...

Två år sedan befann jag mig i vad som skulle kunna kallas för världens bästa förhållande, men det sprack redan tre månader efter och har sedan dess bara flutit på utan någon sorts form avslut som inte gjordes förrän i början av sommaren:(Nu sitter du väl å undrar om det e något fel på mig, men jag kan säga att jag e gansdka bra kompis med denne o på ett sätt har jag lärt mig av hans misstag och skulle utan tvekan en vacker dag återgå till det vi hade....en vacker dag, missförtå mig inte nu!! so yes J-I-NX...Belongs to my heart( not a person, but not a ord)

//agnes otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar